Časté dotazy
Ano. Nakupovat můžete i bez registrace.
Ano, Vaši objednávku lze poslat do zahraničí. Jestli máte o takovou službu zájem, prosím kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme a sdělíme cenu poštovného, která závisí na hmotnosti balíčku.
Znamená to, že produkt momentálně nemáme skladem, ale jsme schopni ho objednat u našeho dodavatele. Většinou se jedná o produkty od zahraničních dodavatelů. Doba odeslání objednávky s těmito produkty je obvykle 3-7 dní.
Máte-li zájem o zboží, které jste na stránkách nenašli, neváhejte nás kontaktovat. Ne všechny produkty, které jsme schopni zákazníkům nabídnou, jsou vystaveny na našem e-shopu. Rádi Vám pomůžeme najít a dodat zboží, které hledáte.
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dáme Vám vědět pomocí emailu nebo telefonického hovoru.
Prosím, kontaktujte nás a my Vám prodloužíme termín pro vyzvednutí objednávky
Ano. Stačí, když nám zanecháte v objednávce poznámku, o kterou barvu máte zájem.
Rozměry kotoučků se uvádí podle následujícího pravidla:
ŠÍŘKA / PRŮMĚR KOTOUČKU / PRŮMĚR DUTINKY
Například: Pokladní kotouček 80/70/17
šířka kotoučku je 80 mm
průměr kotoučku je 70 mm
průměr dutinky kotoučku je 17 mm.
Pokud váháte, jakou velikost kotoučku zvolit nebo nemáte k dispozici nepoužitý kotouček, neváhejte nás kontaktovat. S Vašim výběrem Vám rádi poradíme.
Ano. Vaše kleště Vám opravíme za 303 Kč. Stačí, když nám kleště pošlete a zakoupíte si naši službu "Oprava kleští" ZDE. Kontaktujte nás a my Vám rádi pomůžeme!